HVORFOR VÆLGE INTEGRATION MELLEM MAGENTO OG DIT ERP SYSTEM?
Med en integration mellem din Magento webshop og EPR-system, kan du spare både tid og penge.
Du opnår rigtig mange fordele ved at integrere din Magento webshop med dit ERP-system (økonomisystem). Hvad enten det er en Navision integration, C5 integration, Business Central integration eller integration til andre ERP-systemer
Du vil opleve en drastisk forøgelse af effektiviteten, når du synkroniserer lager, ordrer, kundedata, forsendelsesoplysninger m.m. mellem webshoppen og økonomisystemet.
Jo mere af den manuelle behandling i den daglige drift, du kan eliminere, jo færre (menneskelige) fejl vil der ske. Hele kundeoplevelsen bliver således styrket.
Dit økonomisystem indeholder vigtige data vedr. ordrer, priser, produktdata m.m. Når du integrerer disse oplysninger med din Magento webshop, vil begge platforme køre med realtidsdata. Kunderne får derfor et mere nøjagtigt billede af produktpriser og tilgængelighed.
Er integrationen sat optimalt op, vil du også komme alle "hvor er min ordre" opkaldene til livs. De er både tidskrævende og frustrerende for alle.
En fuld integration mellem din Magento Webshop og ERP-systemet giver også realtime kommunikation mellem indkøbsafdeling og webshoppens lagertal. Det mindsker risikoen for dobbelt bestillinger og uoverensstemmelser mellem indkøbsordrer og lager.
Man slipper kort sagt for at bruge tid på at holde to systemer opdateret hele tiden.
TGTsites kan både hjælpe med integration til Navision, C5, Business Central og andre økonomisystemer.
Her er nogle af de bærende features i en ERP-integration til Magento webshop:
Produkt opdatering
Nye produkter oprettes automatisk i webshoppen. Rettelser af produktdata og priser bliver automatisk opdateret.
Lager opdatering
Webshoppens lager er altid opdateret ud fra dit ERP-system. Individuel styring af minimums antal på de enkelte varer.
Kunder
Alle relevante kundedata overføres til webshoppen
Kundepriser
Webshoppen kan tilpasses så dine kunder kan få vist specialpriser i webshoppen.
Ordrer
Nye ordrer fra webshoppen sendes til dit ERP-system, klar at blive behandlet derfra.
Efter fakturering hæves en evt. online kortbetaling. Nem og overskueligt.
Bevar overblikket
Med vores kontrol panel kan i holde bevare overblikket over opdateringerne samt fange evt. fejl.
Med vores kontrolpanel kan I bevare overblikket over alle opdateringerne og fange evt. fejl.
Vi leverer en løsning, som nemt kan tilpasses jeres behov. En integrationsløsning der sørger for at opdatere alle dine produkter, priser, lagertal, ordrer samt debitorer.
Med en integration til f.eks. C5 og Navision, kan vi håndtere de rabatregler, som disse systemer leverer. Kunderne får dermed adgang til at handle for individuelle priser direkte i jeres webshop.
Hos TGTsites er vi klar over, at ingen virksomheder er helt ens. Dette gælder også ønskerne til en ERP-integration. Derfor har vi bygget vores moduler op, så der er bedre muligheder for individuelle tilpasninger til jeres specifikke ønsker.